محل تبلیغات شما
بازاریابی رابطه‌مند مستم ایجاد، حفظ وارتقاء و در صورت ضرورت خاتمه ارتباط با مشتریان است، به طوری که اهداف هر دو طرف درگیر در رابطه تأمین شود. بنابراین، سازمان‌ها، جهت ایجاد یک رابطه، مي‌بایست فرآیندهای ارتباطی و تعاملی مورد نیاز را به وجود آورند. بازاریابی رابطه‌مند، هم استراتژی‌های دفاعی و هم تهاجمي‌را در بر مي‌گیرد. بازاریابی تهاجمي ‌به جذب مشتریان جدیدی مي‌پردازد که شامل جذب مشتریان بالقوه یا ترغیب و جذب مشتریان رقیب مي‌شود.

تصمیم گیری خرید مصرف کننده

نام تجاری یا برند و رسانه های اجتماعی

بازاریابی اجتماعی

بازاریابی ,مشتریان ,جذب ,رابطه ,هم ,وجود ,جذب مشتریان ,تهاجمي‌را در ,هم تهاجمي‌را ,در بر ,و هم

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

سیمان *برق *روباتیک *میکروکنترولر *کامپیوتر *