بازاریابی رابطهمند مستم ایجاد، حفظ وارتقاء و در صورت ضرورت خاتمه ارتباط با مشتریان است، به طوری که اهداف هر دو طرف درگیر در رابطه تأمین شود. بنابراین، سازمانها، جهت ایجاد یک رابطه، ميبایست فرآیندهای ارتباطی و تعاملی مورد نیاز را به وجود آورند. بازاریابی رابطهمند، هم استراتژیهای دفاعی و هم تهاجميرا در بر ميگیرد. بازاریابی تهاجمي به جذب مشتریان جدیدی ميپردازد که شامل جذب مشتریان بالقوه یا ترغیب و جذب مشتریان رقیب ميشود. تصمیم گیری خرید مصرف کننده
نام تجاری یا برند و رسانه های اجتماعی
بازاریابی اجتماعی
بازاریابی ,مشتریان ,جذب ,رابطه ,هم ,وجود ,جذب مشتریان ,تهاجميرا در ,هم تهاجميرا ,در بر ,و هم
درباره این سایت