محل تبلیغات شما
مفهوم بازاریابی اجتماعی آخرین و جدیدترین مفهومی است که در فلسفه های پنج گانه مطرح می شود. تعدادی از اندیشمندان و صاحب نظران دانش بازاریابی، عقیده دارند که تأکید مفهوم بازاریابی تنها بر تأمین نیازها و خواسته های مشتریان است و سلامت اجتماعی و جامعه جایگاهی در این فلسفه ندارد. آنها بر این باورند که مدیران سازمان ها موظفند اهداف و مقاصد خود را گسترش دهند و ضمن آن تلاش کنند تا نیازها، خواسته ها و منافع بازارهای هدف خود را تعیین نمایند تا شرکتشان بتواند در

تصمیم گیری خرید مصرف کننده

نام تجاری یا برند و رسانه های اجتماعی

بازاریابی اجتماعی

بازاریابی ,اجتماعی ,های ,مفهوم ,ها ,فلسفه ,مفهوم بازاریابی ,خود را ,بازاریابی اجتماعی ,موظفند اهداف ,ها موظفند

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها