مفهوم بازاریابی اجتماعی آخرین و جدیدترین مفهومی است که در فلسفه های پنج گانه مطرح می شود. تعدادی از اندیشمندان و صاحب نظران دانش بازاریابی، عقیده دارند که تأکید مفهوم بازاریابی تنها بر تأمین نیازها و خواسته های مشتریان است و سلامت اجتماعی و جامعه جایگاهی در این فلسفه ندارد. آنها بر این باورند که مدیران سازمان ها موظفند اهداف و مقاصد خود را گسترش دهند و ضمن آن تلاش کنند تا نیازها، خواسته ها و منافع بازارهای هدف خود را تعیین نمایند تا شرکتشان بتواند در تصمیم گیری خرید مصرف کننده
نام تجاری یا برند و رسانه های اجتماعی
بازاریابی اجتماعی
بازاریابی ,اجتماعی ,های ,مفهوم ,ها ,فلسفه ,مفهوم بازاریابی ,خود را ,بازاریابی اجتماعی ,موظفند اهداف ,ها موظفند
درباره این سایت