ساخت آگاهانه نام تجاری (برند) یکی از مهم ترین جنبه های این موضوع است که چرا باید با رسانه های اجتماعی درگیر و در ارتباط باشید. در نهایت شما می توانید میزان آگاهی خود را از طریق تعداد طرفداران برندتان و همچنین تعداد جستجوهای انجام شده برای نام تجاری تان و تعداد بازدیدهای انجام شده از طریق ردیابی لینک ها، تعداد کلمات کلیدی و عبارات کلیدی جستجو شده در ارتباط با کسب و کارتان اندازه گیری نمایید. در نتیجه نیاز به این موضوع دارید که توانایی کنترل این روند و بررسی تصمیم گیری خرید مصرف کننده
نام تجاری یا برند و رسانه های اجتماعی
بازاریابی اجتماعی
تجاری ,های ,رسانه ,اجتماعی ,انجام ,کلیدی ,نام تجاری ,رسانه های ,های اجتماعی ,در ارتباط ,این موضوع
درباره این سایت