محل تبلیغات شما
زمانی که کالایی خریداری می‌شود مصرف کننده معمولاٌ از فرایند تصمیم گیری که در پایین به آن اشاره شده است پیروی می‌کند: شناخت مشکل جمع آوری اطلاعات ارزیابی گزینه‌ها خرید ارزیابی پس از خرید این پنج مرحله نشان دهندة یک فرایند عمومی هستند که مصرف کننده از شناسایی یک محصول یا خدمت مورد نیاز تا ارزیابی آن و خرید طی می‌کند. این فرایند راهنمایی برای مطالعة نحوة تصمیم‌گیری مصرف کنندگان است. به یاد داشتن اینکه مصرف کننده در تصمیم گیری خود وماً نباید همة این مراحل را

تصمیم گیری خرید مصرف کننده

نام تجاری یا برند و رسانه های اجتماعی

بازاریابی اجتماعی

مصرف ,کننده ,تصمیم ,گیری ,فرایند ,ارزیابی ,مصرف کننده ,تصمیم گیری ,طی می‌کند ,خرید طی ,می‌کند این

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها